F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Mama Share It

something

Mama Stuff

something

Memey Credits

something

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Nor Hidayah(me)
CRUSH ??
 hye , meh kali nie just nak kongsi tentang crush dayah , huhu , bnyak cite nie , ngeh3 . blog ini wat sebab dayah suke bercerita lagipon buku diari kat umah uh dh abz , so kat sini jadi second diary dayah , dayah wat blog nie pown saje suke-suke je .
     CRUSH ???   auuccchhh ! hahah . gedik pulak dayah nie . huhu , cruch kyte dok belakang umah kyte je best kn , setiap hary boley tengok muke dye , lagi best bila dayah rapat gegila ngan mak dye , ngeh3 . ☻
      Nak tau tak ape name dye ? ish tak yah lha , malu pulak kyte nie , hurm(nak gi tau ke tidak ) tak yah lakan , name dye bermula dari huruf H same ngan dayah huruf mule uh , huhu pasangan serasi bersama , dye baik tau , 
Antara kebaikan yang dayah nampak pada diri dye adelah : 
★ dye seorang yang baik 
★ dye seorang yang memahami 
★ dye hormat orang tua ,
★ anak mak uh , tido bawah ketiak mak dye ( kyte tau lha sbb kyte pernah tido umah dye ) 
★ pandai 
★ hensom orang nye ( jgn ngorat ea ? klau ngorat , nah ambik makan kaki lauk selipar jamban & jepun .
★ pandai bedikari 
★ manje 
★ dan yang paling aku banggengan dye ialah : dulu hidup dye susah , mak dye keje , ayah dye dh xde dh , ade satu hari uh , abg dayah tnye dye ' nape kmu tangkap rama2 nie ? mane abg kamu ? ' dye pown balaz balik ' nak jual lha , ade je abg aku kat umah ' . Abg dayah tnye lagi ' tak pernah2 kmu tangkap rame2 nie ? nape ngan kmu ? tak de duit ke ? . dye ckap ' aku nak tolong mak aku , kat umah aku dh xde beras , abang aku xnak keje , aku kesian tgk mak aku tu . Sambil nangis cakap ngan abang dayah , last2 abg dayah pujuk ngan bagi beras sekampit , mase uh umah dayah memang banyak beras , sebb rmai org sedekah kat dayah , yelha anak yatim kate kn . Sejak dari itu , keluarga dayah memang rapat ngan keluarga dye , sampai kawen kakak dye pown suh dayah ikut antar meminang kat pahang , haish , itu lha yang dayah bangge sgt kat dye .
   huhu , dah la nnty kalau dayah cite kat sini korang lak jatuh cinta kat dye , tak sanggup dayah nak bermadu kasih , hahhahah , joke only . k lha , nnty dayah cite lagi di lain entry k , bye , asalamualaikum , :)  

0 comment[s] | back to top